4 september 2012

Linnea & Sofias nordiska

Sofia

Moi





















Gamla bilder från en utetagning med Sofia. Vår grundidé var att illustrera ljus/mörker. Det klassiska man aldrig tröttnar på. Jag tycker det är underbart att Sofia överst ser ut att ha hy av porslin. Jag kan säga att vi frös. Vad gör man inte för konsten?

Some old pictures. Our original idea was to illustrate ligh/darkness. The classic story you never get tired of. I love that Sofia's skin look like porcelain. We where really freezing while taking those pictures (the sacrifices you do for art).

4 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar blogg du har, jag blir betagen. Har längtat lite efter en blogg som känns lite sådär magisk. Och jag känner så väl igen det du skriver om att syssla med skapande- hantverk, fotografi och sådant- för att man vill fånga en känsla av det man längtar efter. Det var fint beskrivet. Sä känner jag också.

    SvaraRadera
  2. Vad fint att höra för det var precis så jag tänkte om din blogg! Att den kändes sådär mysigt magisk. Tack så jättemycket! Jag har upptäckt hur trevligt det är att blogga (jag har ju precis börjat) då man faktiskt kan hitta människor som känner och upplever saker på ett sådant sätt som en själv angående konst och skapande och liknande. Kul och tack igen.

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina bilder!

    SvaraRadera